Selektywne nakładanie powłoki metalowej. Dodaje etykiecie naturalny połysk metalu, srebra lub złota.
Lakierowanie polega na nakładaniu na powierzchnię materiału kompozycji lakierowych, które mogą po utrwaleniu tworzyć twardą, przezroczystą powłokę. Lakierowanie jest obecnie jednym z najpopularniejszych sposobów dopracowania po wydrukowaniu produktów samoprzylepnych, ponieważ nadaje etykiecie bardziej atrakcyjny wygląd, poprawia właściwości eksploatacyjne, stopień ochrony towaru przed podrabianiem i spełnia inne ważne funkcje.
Lakierowanie produktów poprawia zarówno ich wygląd, jak i właściwości konsumenckie. Podczas lakierowania na powierzchnię nakłada się warstwę roztworu lakieru, który po wyschnięciu tworzy trwałą, przezroczystą, jednorodną warstwę. Warstwa lakieru nadaje obrazu połysk, poprawia jego percepcję wzrokową, zwiększając kontrast i nasycenie kolorów. Ponadto trwała folia chroni etykietę przed wilgocią i zanieczyszczeniami, zapobiega ścieraniu się warstwy farby, zwiększa wytrzymałość i trwałość. Lakierowanie jest tańszym i bardziej technologicznym sposobem wykończenia niż laminowanie.
Etykiety lakierowane korzystnie różnią się od nielakierowanych, ich wygląd jest zawsze atrakcyjny, oryginalny i piękny. W zależności od powierzchni powłoki lakierniczej rozróżnia się lakierowanie stałe i selektywne. Przy ciągłym lakierowaniu warstwa lakieru pokrywa całą powierzchnię nadruku. Przy selektywnym lakierowaniu, dzięki zastosowaniu specjalnych form, lakierem pokrywane są tylko poszczególne elementy nadruku (np. logo, nazwa itp.).
Technologia lakierowania wymaga kontroli jakości użytych materiałów, normalizacji i stabilizacji procesów technologicznych. Nasze przedsiębiorstwo, na podstawie praktycznego doświadczenia, monitoruje i wydaje etykietę zgodnie z wymaganiami technicznymi.
Wypełnij pola, a my obliczymy wartość twojego zamówienia.
Wypełnij formularz, a my oddzwonimy